به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

اسكان اضطراري 104هزار مسافر نوروزي
وقوع روزانه 165 حادثه در كشور
جام جم آنلاين: رییس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر از امدادرسانی امدادگران اين سازمان به آسیب دیدگان هزار و 654 حادثه در 10 روز گذشته خبر داد و گفت: در این مدت 104 هزار و 662 نفر از مسافران نوروزی اسكان اضطراری شدند.

محمود مظفر افزود: 130هزار و 448 نفر در معرض حوادث به وقوع پیوسته از ابتدای طرح ملی امداد و نجات نوروزی - 25 اسفند سال گذشته - تاكنون قرار داشته اند كه با تلاش امدادگران این جمعیت، 130 هزار و 309 نفر از مرگ حتمی نجات یافتند.

وي اضافه كرد: در 10 روز گذشته، 11هزار و 577 نفر در حوادث یاد شده دچار مصدومیت شدند و از این تعداد، هزار و 158 نفر به مراكز درمانی منتقل شدند و مابقی را امدادگران هلال احمر به صورت سرپایی مداوا كردند.

بر اساس این گزارش، طرح ملی امداد و نجات نوروزی از 25 اسفند سال گذشته (1390) آغاز شده است و تا 15 فروردین سال جاري ادامه خواهد داشت.

طرح ملی امداد و نجات نوروزی با استقرار 1245پایگاه و پست امدادی در سراسر كشور اجرا می شود كه از این تعداد، 389 پایگاه ثابت و 856 پایگاه موقت هستند.

بنابر اعلام مسوولان جمعیت هلال احمر، در طرح امسال تعداد پایگاه های ثابت و سیار با افزایشی 50 درصدی رو به رو بوده است.

در طرح یاد شده، 57 خودروی كمك دار، 119 خودروی نجات، 31 خودروی آرگو، 21 تریلی، 17 كامیونت حمل مواد، 139 ست نجات و ست كوهستان، 139 كپسول آتش نشانی و 15 ست نجات دریا در اختیار استان ها قرار گرفته است. (ايرنا)



[ سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, ] [ 1:19 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید